Hoi hoi

Idag har jag börjat arbeta med alla datasystem själv & tagit emot säkert 30 samtal på telefonen. Jag var grymt nervös men jag tror att det var den bästa dagen att börja på eftersom att jag fortfarande hade feber, haha. Men efter att jag fick en paracet. av en arbetskamrat och huvudet fortfarande var tungt & jag började kallsvettas, så insåg jag att det nog var bäst att kila hemåt. Jag klarade av en hel arbetsdag i alla fall, men team-mötet på kvällen var jag tvungen att skippa. Chefen min var snäll och sa att jag skulle gå hem och knapra piller ;)

Jag och P kilade just ner till Kiwi & handlade så jag passade på att snika ner ett paket paracet, nytt schampoo & balsam för trasselhåret mitt & lyxiga ansiktsvåtservetter. Nu ska jag känna mig frisk & fräsch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0