Fina helg.

Äntligen är internet tillbaka. Jag vet inte varför jag känner mig totalt handikappad utan internet, men det gör jag. Och som vanligt så fungerar inte allting så bra i Norge. Varför blir jag ens förvånad? Jag har nog extra hemlängtan denna vecka då min bästa vännina & två till vänner är och hälsar på i staden. Synd att det ska regna och skit, men ju sämre Oslo är, ju finare kommer Umeå att bli. Det är snart bara en månad kvar till Umeå-flytt. Det var ett tag sedan jag var stadgad i Umeå, men nu ska det bli bra och nu ska jag stanna längre!

Kommentarer
Postat av: linda

men äntligen!!!

2008-06-28 @ 12:54:58
Postat av: Anonym

Hehe oohja!

2008-06-30 @ 18:42:42
URL: http://emmailondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0