Dubbelshopping är gott...

Men väldigt onödigt. Dubbelshopping har de senaste åren varit en del av min vardag, då har jag väldigt lätt för att flytta runt i världen och lever allt för ofta med en alldeles för liten garderob (inte över tjugo kilo, skall rymmas i resväska). Med dubbelshopping menar jag givetvis att köpa något jag redan har, för att jag inser att jag saknar det för mycket.

Så helgens dubbelshopping är ett par nya gråa stuprör helt enkelt, så får jag sota för usel flytt-packning från min sida. Tackar modegudarna för sommar-rea på H&M på Karl Johan & glädjer mig åt mina nya möjligheter att kombinera garderoben min:



Kommentarer
Postat av: annawii

De var riktigt snygga, tror de klär dig som handen i handsken :). kram

2008-06-28 @ 10:48:10
URL: http://annawii.devote.se/
Postat av: Emma

Tackar!

2008-06-30 @ 18:43:09
URL: http://emmailondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0