Bebisfeber..

Det råder bebisfeber i Oslo. Det vimlar av gravida kvinnor här och imorse på balkongen flög det ur Pers mun - Nä nu vill jag ha en unge..  Jag vill också ha en unge, jag har alltid velat 'ha unge'.. Men nu när jag ändå väntat längre än jag någonsin velat så ska jag åtminstone ha allt runt om mig ordnat för att kunna välkomna barn till världen. Jag är i alla fall på god väg nu då jag känner mig relativt less på att alltid vara på väg någonstans, är färdig med utbildning & träffat mannen i mitt liv! .. Synd bara att jag bor i fel land. Jag vill definitivt ha ett ordnat liv i Sverige innan. Så det är bara att flytta tillbaka till Umeå, fixa jobb & sedan bearbeta Per lite till ;)



Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Vad roligt, hoppas du stannar.



Jag vill också ha unge nu, min man vill däremot vänta.. =/

2008-06-09 @ 19:24:09
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Emma

De där karlarna!

2008-06-09 @ 19:27:59
URL: http://emmailondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0