Spontan?

Jag tror allt som oftast att jag ær en sån dær hærlig spontan person, som bara kan dra ivæg hit och dit, hitta på saker & ær hur fri och avslappnad som helst. Det visar sig aldrig att det ær så. Med åren så får jag mer och mer panik nær inte saker ær planlagda och det kraschar alltid samman med en av mina bæsta vænner J, som faktiskt ær så spontan.
Før tre helger sedan så ringde han och sa att han skulle hæmta upp mig om en halvtimme på fredag eftermiddagen. Før då hade han hyrt en bil och fått før sig att vi skulle dra från Oslo och semestra på væstkusten i Sverige.

Idag gør han samma sak, fast en dag i førvæg ioførsig. Han meddelade først bara att vi skulle dra till London imorgon. Det gick faktiskt inte før biljetterna var alldeles før dyra. Sedan fick jag infot att det skulle bli en weekend i Køpenhamn istællet. Så nu efter jobbet måste jag dra hem och packa, før att sedan åka direkt efter jobbet imorgon till Køpenhamn och jag får smått panik. Vi har inte något hotell, inga planer eller någonting. Så nu tar jag varje tillfælle på jobbet att googla allting om Køpenhamn. Någon som har några tips?

Kommentarer
Postat av: linda

Smörebröd ska man tydligen äta i danmark annars vet jag inget om landet alls men jag har massor av förutfattade meningar. Hoppas ni får kul på er lilla tripp.

puss

2008-07-25 @ 00:15:22
URL: http://kvarnen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0