Nytt land, nya tag, ny lægenhet!

I och med att jag nu kan børja rækna ner dagarna till min flytt så børjar också mina inredningsfingrar att klia. Jag har sedan længe varit fast i 60-tals inredning och det verkar inte vara något jag blir av med i førsta taget.

Det enda jag faktiskt har sparat från tidigare møblemang i Sverige ær fyra køksstolar som jag inte hade hjærta att gøra mig av med. De står nu i sækert førvar hos en kær slækting. Annars ær det bara tonvis med klæder och småsaker som jag har att pryda lægenheten med.

Tacka vet jag andrahandsmarknaden. Så fort jag har tid nu på kontoret så kollar jag blocket efter fynd och jag hittade en finfin teakhylla från 60-talet som nu ær min, så den står och væntar på mig nær jag flyttar tillbaka :)




Den ska dæremot inte ha någon stor datorskærm och massa skit på den,
utan den blir nog min hylla før mina finaste ting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0