Henchman,

Nu sitter jag här, på heltäckningsmattan, i mitt & Linas gigantiska dubbelrum. Jag är lite sugen på att kolla om eldstaden fungerar, men jag vill ogärna riskera att bränna upp mitt nya fina hus & mina nya huskamrater efter en dags boende.


Imorse var det dags för första jobbintervjun. Med nervösa steg klapprade jag & Lina iväg till tuben (tunnelbanan) klockan tjugo över nio. Bytte tublinje till Northern & åkte ända ut till Zon 4 (Finchley). För oss nublivna Zon2:are kändes det oerhört långt utanför London! :) Intervjun gick bra & jag får jobba för dem, men jobbet var inte vad jag förväntade mig. Jag tror att det blir att leta annat, bättre betalt & bättre villkor, Tack!

Skönt att nu ha trådlöst internet på rummet. Olivia bar helt plötsligt ut vår mini-Tv igårkväll också & ersatte den med en större TV med video. Jag älskar mitt nya hus! Hon informerade oss även om att hon skulle ge oss en box, med alla 'onödiga' kanaler. Yeeey, vi kommer aldrig att gå utanför huset, det är ju FÖR bra.

Oops, innan vi prisar vårt rum så oerhört så bör vi informera att Linas säng just gick sönder när vi båda sitter med ryggarna och lutar oss mot den. Måste till Linas & sängens undsättning, pronto tydligen. SÅ att Lillan inte fastnar där under, vem ska då betala för andra halvan av rummet?

Smell you / Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0