Dödar tid på Arlanda,

Tvingar Lina att också 'londonblogga'. Något måste vi göra av den lösa tiden vi kommer att ha framöver. Om vi nu inte kan begrava oss i arbete & diverse kulturella evenemang. (Jag lovar Mamma, minst 1 museum med konstutställning i månaden).

Just nu sitter vi på samma dator på internetcaféet på Arlanda, då apparaturen inte ville ta emot mitt VISA-kort.  Tiden på Arlanda idag har bara bestått av multipla besvikelser. Det värsta var nog när vi såg att de utökat matutbudet med ett underbart ställe, kallat MAX & det enbart går att gå in där om man ska åka inrikes!!!! Vart är logiken i det?! Jag ville ha ett sista Max-mål på ett tag. Givetvis blev kontrasten stor när vi lommade iväg till McDonalds & jag försöker beställa ett Minimål.. Tur att jag inte sa skrov. Jag blev tillrättavisad & nu vet jag att det heter ..ehrm... Lilla Menyn.. Jisses, jag ber så mycket om ursäkt.

Avskedet imorse var jobbigt. Vår lilla stund på Alvik bestod mest i tårar. Att man aldrig ska lyckas hålla igen tårkanalen. Jag saknar alla redan. Mamma, Pappa, bröderna & Per.. Och givetvis alla andra!

Puss på er, nästa gång det skrivs så skrivs det från London!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas att du får nått jobb, och ett vettigt billigt boende. Det ska bli jätte spännande att kolla här vad som händer borta i London.
Kram // Lena

2008-01-22 @ 15:16:04
Postat av: M

Bara ett...I MÅNADEN...När det är gratis???Kram M

2008-01-25 @ 19:18:49
Postat av: Emma

Haha, vi som tyckte det var lagomt! Jag vet inte priserna, men nu när vi har välfungerande internet så ska vi googla & se vart allt ligger+ reda ut vilka museer som är gratis!
Emma

2008-01-26 @ 09:35:04
URL: http://emmailondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0