Söndagspromenad

I det förorenade London.

Eftersom att det var brännande hett ute igår (vi kunde gå ut utan jacka, yeeey) så bestämde vi oss för en liten promenad runt kvarteret. Vi kom inte så långt när vi kände lukten från vårat lokala 'takeaway'-ställe. Vi var hungriga, utan mat hemma och med en extrem lathet hängande över oss bestämde vi oss för att gå in och beställa & ha en picnic hemma istället. Det blev en matfest!!! Pizza, pommes, coleslaw, onion rings, garlic bread, mayonaise och så en flaska 7up & en flaska pepsi max. Bästa söndagen på länge, vilket frosseri!!

image22

image25
image24

image26

image27
Det här är vårt egna lilla fängelse. Lite läskigt men de ser ut att ha det under kontroll! :)

image28
Pancakes var mycket nyfiken och ville vara med på vår lilla picnic.

Kommentarer
Postat av: Ida

Alltså jag drömde att jag skulle få låna er lägenhet (i drömmen var det en lgh och inte en villa) men ni var som inte där och jag gick runt i london och letade och letade och visste inte hur huset såg ut och hade inga batterier på mobilen och det blev kväll och där gick jag i all min ensamhet. (Fast sedan träffade jag Matthew Broderick och då blev det lite bättre). Brukar det hända er också?

2008-02-13 @ 16:37:02
URL: http://adaylate.blogg.se
Postat av: Emma & Lina

Det händer alltjämt! Vi & Matthew är sååå tajta. Men vi tror att din dröm enbart kan betyda EN sak; Dags att komma & hälsa på i London!! :)

2008-02-13 @ 22:01:28
URL: http://emmailondon.blogg.se
Postat av: anna

Fan vad najs det såt ut där borta! Jag vill också ha vår!

2008-02-14 @ 06:49:06
URL: http://annawii.tjejsajten.se
Postat av: Ida

Jag och en kompis har faktiskt tänkt åka till London i vår, det är bara det att det blir uppskjutet hela tiden eftersom vi har tentor på olika tider och sedan ska jag ta körkort och så och så ska hennes moster som bor där vara hemma också så vi kan hälsa på henne med. Så det kanske blir i sommar istället! Är ni kvar då? :)

2008-02-14 @ 09:19:14
URL: http://adaylate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0