No worries, vi lever ;)

Förlåt för seg uppdatering. Jag & Lina har satt oss själva på sparlåga efter de intensiva dagarna som gått. Jag kan glatt meddela att det gick bra på jobb-intervjun hos klädmärket! Hon gillade mig och ville att jag skulle provjobba en halvdag med henne!

Efter det glada beskedet bestämde jag och Lina oss för att våga oss in på Camden Lock Market. Vår älskade och saknade marknad. Big misstake. Spenderade för mycket pengar (pengar som vi ej har). Vi anser dock att det var oss väl förtjänt då det gått så bra för mig på intervjun + att vi inte lagt mycket pengar på oss själva överhuvudtaget. Snart har vi dessutom en säker inkomst så det löser sig nog. Vi tog också ett litet besök på Topshop vilket slutade med att jag & Lina nu äger kläder som självaste Kate Moss designat. Inte illa, vi känner oss så fina.

Efter alla endorfiner som släpptes lös bestämde vi oss också för att ta en trip down memory lane & gå på The Roxy för en öl. Big misstake again. Varje gång vi tar en sådan minnesresa slutar det i katastrof. Vakterna måste trott att vi var några slags galna lammköttsletande sextanter. Medelåldern snittade på 18 färska. Vi har aldrig känt oss så överåriga och obekväma förr.

Vi måste nog härmed meddela att vi officiellt har vuxit upp. Vi diskuterar flitigt hur jobbigt det är med 'den höga volymen, dagens ungdomar, vad de unga har på sig på klubbarna, trängseln på dansgolvet, smutsen och trasiga flaskor och hur vi så mycket hellre sitter ner på ett lugnare ställe, där man kan föra en vettig konversation med vuxna människor och lyssna på bra musik, utan att den överröstar konversationen'. Tack London, för att vi får uppleva att bli äldre i denna stad, fylld med klubbar. haha. Vi blir bara mer och mer irriterade för var dag som går. Vi antar att våra lugna filmkvällar kommer att fyrdubblas från och med nu.

Lina vill även lägga in hur mycket hon saknar en viss Martin. Och därmed avslutar vi vårt inlägg.

Kommentarer
Postat av: M

Vad roligt att du får möjlighet att provjobba! Det kanske blir design som blir din framtida yrkesbana:) Det måste i alla fall kännas skönt att det finns flera alternativ...Kraaaam jag längtar efter dig!/M

2008-02-07 @ 08:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0