Godmorgon !

Alla rockers därute,

Lina sussar fortfarande, ingen ovanlig syn. Vi har dock inget viktigare på schemat idag än att besöka den svenska affären i marylebone.. Så hon kan gott sova vidare..

Det här med huskamrater måste vi avhandla nu eftersom att jag är extremt uttråkad;.

Tasha & Olivia är grymt trevliga för att vara sydafrikaner, kanske de trevligaste vi träffat på. Men det dära konservativa glimtar fram ändå ibland. Och jag & Lina som precis har läst 'bitterfittan' (läs den!) vi reagerar nog starkare än vanligt på det vardagsförtryck som ständigt finns där, man & kvinna.

Exempelvis i förrgår; Jag & Lina står i köket & lagar mat, Olivia kommer in, vi småsnackar, berättar om pub-jobbet. Olivia som pluggar har börjat prata om att ta ett extrajobb för att få den där sista slanten, så hon frågar om vi kan höra om de kanske vill ha någon som jobbar extra.Vi alla tre börjar tjattra om hur kul det skulle va att vi alla tre jobbar på samma ställe. 

Tasha kommer in i köket och Olivia berättar det för honom. Han säger direkt; Nej, jag vill inte att du ska jobba i en pub, sån miljö etc etc... Jahapp, så var det slutdiskuterat. Bara sådär.

Så till alla män därute idag; Vi kommer alltid att jobba precis vart vi vill!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej!
Jag läser med spänning varje dag om vad ni gör därborta. Det låter väldigt kul, intressant med alla nya människor.Hoppas ni får jobbet. I helgen så skulle Emma ha jobbat här på gården.Ikväll blir det första kvällen Tomas jobbar, i morron skall ungdomarna få göra egna tårtor..mmm smaskens.
Kramar på er och Lina! pappa hällsar med kramar.

2008-02-01 @ 17:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0